18 June 2014

Ceramic teapot left lying around / Vedelema jäänud üksik keraamiline teekann


I wanted to make something of my own, something I haven't yet seen any photos of on the internet.

Suitably there was an old teapot available, which I cut in half and glued onto a mirror. As a result, I got quite a stylish cup for toothbrushes.

At the moment this is just a quick test and in the future I'm hoping to develop something more exciting based on this idea. But right now all I say is that there is a small hole drilled in the bottom of the teapot, so that when you wash it inside the water can drain out.

Let me know if you have made/seen something similar. I would be happy to exchange experience.
__________________________________


Tahtsin teha midagi enda oma, mille kohta ei ole veel internetis pilte näinud.

Parajasti oli käepärast üks vana teekann, mille ma pooleks lõikasin ja peegli külge liimisin. Tulemusena sain üsnagi stiilse topsi hambaharjade jaoks.

Hetkel on see kõigest kiire proovitöö ja tulevikus tahan selle idee baasilt midagi põnevamat arendada. Aga praegu niipalju, et kannu põhja on puuritud väike auk, et kui seda peaks seest pesema siis vesi saab välja voolata.

Anna märku, kui oled teinud/näinud midagi sarnast. Hea meelega vahetaks kogemusi.

No comments:

Post a Comment